Letošním třídním vzdělávacím programem nás budou doprovázet různé zajímavé knihy, texty a příběhy. Zaměříme se především na seznámení, stmelení a společné soužití naší třídy po nástupu nových dětí a dětí, které nechodily z důvodu Covid 19. V socializaci dětí a ve funkční prosociálně vyladěné skupině dětí i učitelek spatřujeme základ předškolního vzdělávání.
Zařazujeme:
- práci s tabulí splněných úkolů (předškoláci)
- práci s pomůckami na principech Marie Montessori,
- environmentální výchovu – učení se venku,
- práci s přírodninami,
- činnosti vedoucí k samostatnosti dětí,
- rozvojem smyslů, vnímání a koordinace připravujeme děti pro vstup do školy,
- hru na flétny,
- logopedickou prevenci
- seznamování s anglickým jazykem
- koutek živé přírody, terárium, akvárium,
- prosociální činnosti,
- pohyb – dlouhé pobyty venku a svobodný pohyb dětí, cvičení v tělocvičně, delší vycházky, plavání, bruslení
- práci s písní a hudbou, využíváme klavír, kytaru a dětské hudební nástroje
Další informace